نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

وقتی کسی تمام دلت شد ...

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

وقتی کسی تمام دلم شد از چون و چرایش نپرسید ...

از وقتی شناختمش فهمیدم دل اینکه در سینه دارم نیست، تمام ِ دلم، دار و ندارم اوست!

دیدم او نیمه ی گمشده ام نه تمام ِ گمشده ام، او تمام ِ من است!

از قامت ِ روح ِ من بلندتر، از صدای ِ درونم رساتر، از هرچه زیبا دیدم زیباتر، حالا انگار "اشرف ِ مخلوقات" بودن ِ آدمیزاد ملموس است!

فقط اوست که می تواند توامان برایم "خر حیوان نجیبی است" و "تحقیقی در فلسفه ی علم" را بخرد.

فقط اوست که قهر و مهرش هر دو به غایت شیرین و خریدنی است.

فقط اوست که می توانم به خاطر داشتنش تا ابد نذر ِ روزه کنم و نمازهای ِ بین ِ راهی ِ کامل - پهلو زده به جعفر طیار - بخوانم.


این همان است که فقط باشد، دیگر مهم نیست سقف ِ بالاسرم روی ِ زمین ِ کدام منطقه بنا شده باشد!

این همان است که آن ِ من است، همان که در پی اش بودم!

سند ِ وجودش را به یمن ِ نام ِ مبارک ِ محمد شش دانگ زدند به نامم ...

ثروت از این بیشتر؟


من نه رسم ِ مهر ِ زمین و ملک می دانم و نه خط ِ نوشته های سکه های زر را می خوانم ...

سواد ِ خواندن و نوشتن ِ نام تو کافی است ...


و افتخار ِ دامادی ِ ننه حوا و بابا آدم که از اولین نامه ها مشتاق ِ شنیدن ِ وصفت بودند و تا اینجا تشنه ی نامت ماندند و ...

حالا که نام ِ تو را می نوشند سیراب شدن را سراب می بینند و دیوانگی را حق ِ مسلم ِ من...

این همه جنون مبارکم باد.


امضا

ندیده ی شما - فاطیما :)

  • فاطیما محمودیان

نظرات  (۴)

واقعا این همه جنون بر شما  مبارک باد.

پاسخ:
ممنون :)
پایدار باشید در کنار هم ^_^
پاسخ:
مچکرم آرزو جونم :*
سلااااااااااااااااااااامممم
مبارکا باشه خانوم محمودیان
ایشالا یه عمر زندگی با سعادت و برکت و خوشبختی داشته باشین
یا حق 
پاسخ:
سلام ممنون :)
  • هومان باقری مقدم
  • عجب رسمیه رسم زمونه
    مصرع دومش یادم نیست
    شاید این بود
    قصه عشق و یاد دیوونه
    عجب...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی