نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

شعر من و دامن شما ...

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰ ق.ظ

آخ که قربون ننه حوا و بابا جون آدم جونم بشم که تفاوت نسل هم روی درکشون کوچکترین تاثیر منفی نداشته :)


گم شده دست و پام میون چشمات

آخ که بشم قربون قد و بالات

این جذبه عجیب منو گرفته

طرز نگات و از کی داری سوغات؟

من که پی ات نیومدم لعنتی

تو هی نشستی جلو پام با گیرات

گیج تو بودم و نشد بفهمم

ترجمه ی تک به تک اداهات

یعنی تو بازیچه ی دستام شدی

دیگه نمیخوامت خدا به همرات




# طفلی دل ِ پاپتی کوچولوم

چند قدمی بازم اومد پا به پات



برم تا دیر نشده براتون اسفند دود کنم و وان یکاد بخونم که از بس خوبین اول از همه شعر و ترانه و حرف دل و میریزم تو دامن شماها :)



امضا

ندیده ی شما - فاطیما :)

  • فاطیما محمودیان

نظرات  (۱)

  • هومان باقری مقدم
  • سلام
    سلام ما رو هم به ننه و بابابزرگ برسون آبجی
    دمشون گرم الان 7 میلیارد ندیده دارن
    یعنی ما رو یادشونه
    نباشه هم بزرگن
    احترامشون واجب
    میگن قابیل ، هابیل رو کشت و خلق شدن بچه ی قاتل
    حضرت شیث هم شد بابای پیامبرا و اهل سید
    من به قربانت برم قابیل جان 
    بابابزرگ عزیزم 
    حالا یه چیزی میگن شما به دل نگیرید
    بسوزه پدره سیاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی