نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

خودم شیرین نیستم اما عقل ِ نباتی دارم.

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ق.ظ

سبک ِ زندگی ِ مردمکان را سبُک دیدیم که عاقبتمان این شد ...

وگرنه روزی سه وعده قربان صدقه رفتن ِ پینه ی دست های چون شمایان و بوسه بر پیشانی ِ آفتاب سوخته تان نه صرفا به حکم ِ کار از محکم کاری عیب نکردن که برای ِ کاری که خود احکم محکمات است، از هر اهمی مهم تر است ...


ننه حوا و بابا آدم عزیزم!

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان!

دلم هوس ِ یه بابا لنگ دراز کرده که مدتهاست - البته یکی دو هفته ای میشه که بیشتر - دوس دارم داشته باشمش!

شاید از بخت ِ بد ِ دل ِ منه که منجی ِ این روزام شده بابا لنگ دراز و لابد فراهم کردن ِ شرایط ِ ظهورش گیس های مجعد ِ بافته شده و مقدار ِ زیادی خل بازیه که ...

بگذریم!


نه نگذریم!

البته از گیس و بافت بگذریم اما از خل بازی که کلید ِ درای ِ قفل شده ی زیادیه نه!

با اینکه من از عقل و هوش و ذکاوت بهره ی چندانی نبردم اما به نظرم خل وضع بودن بیشتر به کار ِ آدم میاد تا خرمن خرمن عقل!

همون یه جو عقلی که دارم و میخوام بسپرم به باد ِ فنا و بزنم به طبل ِ دیوانگی که عجیب عالمی داره!

همه ی فلاسفه هم جمع کنید دورم همشون و متقاعد  می کنم که کلا عقل چیز مسخره و اضافه ای توی وجود ِ ما موجودای دوپاس، دندون ِ عقل که پیشکش!


خلاصه که ایندفعه اگه خواستین به ندیدتون سر بزنید و سوغات بیارین، حتما کمی ...

باشه، اصرار دارین عقل بیارین بیارین اما یه عقل ِ شیرین!

من عاشق ِ شهد و شکرم؛ کام ِ زهرمار شده جز با عقل ِ شیرین درمون نمیشه!



امضا

ندیده ی شما - فاطیما :)

  • فاطیما محمودیان

نظرات  (۴)

خل بازی بیشتر به کار آدم میاد :)
عالی!
براش بنویس.
خودش میاد.
بابالنگ دراز رو میگم.

پاسخ:
چشم :)
مثه همیشه دلنشین ...
پاسخ:
لطفت همینجوری پشت هم پیوسته همیشگی :D
  • احسان خان محمدی
  • سلام خانم محمودیان گرام

    عرض ادب و تبریک به خاطر بازگشت به این فضا ... خیلی خوشحال شدم که باز قلم به دست گرفته اید و امیدوارم که راهتون پر فروغ باشد ....

    بنده هم تا آینده ای نزدیک در حال افتتاح یک سایتم که ایشالله افتتاحح شد باهاش آشنا میشید ...

    امیدوارم موفق و سرزنده باشید

    پاسخ:
    سلام
    ممنون

    منتظر دیدن سایت شما هستم.
  • هومان باقری مقدم
  • موهاشم باید قرمز باشه ، آبی نه
    عقل چیه ، عاقل کیه ، همه خدان ، بنده کیه
    ننه حوا و بابا آدم
    برا منم همینطور 
    اگه شیرین نبود ترشم بیارین بد نیست 
    شرمنده ، خودتون هر چی صلاح میدونید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی