نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

عاشقی کار دلم نیست ....

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۵ ب.ظ

یه جوری دلم تنگ میشه برات / محاله بتونی تصور کنی

از اون ترانه هاییه که قبل سلام علیک گفتنش واجب و نگفتنش گناه محضه!

ترانه ای که صد البته نمیشه و نباید واسه هرکسی خوند!

اما نه ننه حوا نه بابا آدم جونم هیچ کدوم هرکی نیستن!

باید با جون و دل قبل سلام علیک براشون خوند:

یـــــــــــــــــــه جوری دلم تنگ میشه برات / محـــــــــــــــــــــــاله بتونی تصور کنی!!!


آخ!

دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ ...

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام


شیشه ی دلمو دلتنگی شماها بدجور شکسته؛ حالا دیگه ننه سرما دلهره ی ورود به دلمو نداره، میاد و خونه می کنه و جا خوش می کنه؛ شاید انقد که دلم یخ بزنه ...

این یه بیت و زمزمه کردن کار هر دلی نیست، فقط از پس یه دل عاشق برمیاد!

دل عاشقی که حتی اگه یخ بزنه بازم عاشقی می کنه ...


یــــــــــــه جوری دلم تنگ میشه برات / مـــــــــــحاله بتونی تصور کنی ...

عاشقی کردن کار دلم نیست، آرزوشـــــــــــــــــــــه ...




امضا

ندیده ی شما - فاطیما :)

  • فاطیما محمودیان

نظرات  (۵)

  • هومان باقری مقدم
  • با سلام 
    خیلی زیبا و عاشقانه
    ایشالا که دل هممون همیشه بهاری باشه
    گرچه تا یخ نزنه قدر گرما رو نمیدونه
    ولی هستن دلهایی که طاقت یه کم سرما رو ندارن و یخ میزنن

    یه جوری دلم تنگ میشه براش

    محاله بتونه تصور کنه :*

    این روزا کمتر بروز می کنی هااااا

    خوندن نامه های تکراری هم یه صفایی داره



  • مصطفی برزگر
  • سلام خانوم محمودیان
    کم پیدا شدین
  • مصطفی برزگر
  • سلام خانوم محمودیان
    یک سال گذشت و از شما خبری نیست
    منتظر شماییم اینجا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی