نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

آخ امون از وقتی که دل بگیره!!!

یه وجبه و انگار تموم دنیا توی مشتشه!

از هرچی و هرجا می نویسی و میگی که حواست پرت شه بازم مث یه توپ قلقلی صاف میره جلو پای دل!


این روزا عقل و حواسم شدن عین کره ی زمین و دل شده مبدا و مقصدش!

هرچی چرخ بخوره بازم به دل می رسه!



یه جا خوندم نوشته بود: هیشکی از بهشت فرار نمی کنه!

من اما از همون لحظه هرچی دارم حساب کتاب می کنم هنوز تموم نشده!!!!

تعداد فرار از بهشت و میگم!


ننه حوا و بابا آدم جونم!

می دونید تا حالا چند تا بهشت و رد کردم؟

می دونید تا حالا از چند تا بهشت فرار کردم؟


داشتم فکر می کردم دیدم آدم اگه بهونه ی بهشت و از دست بده، تنها دلیل خوشگل مرگ میشه یه فنجون وصال حضرت دوست!

این خیلی خوبه ها!

اونم نه به جبر و از روی ناچاری، که از فرط اراده و اختیار دچار مرض "فرار از بهشت" بشی و تموم عشقت بشه شوق رسیدن به حضرت دوست؛ حالا چه وعده ی ملاقات توی جهنم باشه چه توی بهشت!

که دیدن روی ماه حضرت عشق هرکجا باشه بهشت می آفرینه!

اصلا خودش بهشته!

حتی بهشت زیرمجموعه ی تمام زیبایی های حضرتشه!

آخ!

دلم از "جمعیت" و هرچی پریشونی جز سکوت گریزونه!



و چه مرض زیبایی است سکوت محضی که در آن فقط می توان مبتلای بلای تو شد.

و دچار عشق تو شدن تا جایی که "تــــــــــــــــــــــــــــــا" ندارد ....


ننه حوا و بابا آدم عزیزم، برای یک فنجان نوشیدن وصالش سخت محتاج دعای شمام، دعا کنید.


امضا

ندیده ی شما - فاطیما :)


  • فاطیما محمودیان

نظرات  (۲)

  • مصطفی برزگر
  • سلام خانوم محمودیان
    حالتون خوبه دوست گوگل پلاسی؟
    سری به ما نمیزنین
    پیشاپیش عیدتون مبارک
    شادیاتون برقرار و همیشگی
    یا حق
    بسیار عالی بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی