نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

نامه هایی به ننه حوا و بابا آدم ...

حرف هایی هست که فقط باید به پدر و مادر گفت.

هوس یه آدم تقلبی کردم!

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ
خط به خط اتفاقا رو مرور کردم. دنیا رو زیر و رو کردم، آدماشو اسکن کردم، دیدم خیلیامون وجه تشابهای زیادی با هم داریم!
اگرچه خیلی وقتا داعیه ی من بهترم من بهترم داریم!
فیگور تفکر بکر و برتر داریم!
ولی هممون سر و ته یه کرباسیم! خیلی وقتا - کاش لااقل فقط وقت خستگی  - اما وقت و بی وقت لم میدیم به اسم و رسم و پشت و پناهمون میشه مارک های آنچنانی!
من فقط مدپوشا و پیگیرای انواع مارک و مارک باز نمیدونم!
به نظرم اونایی که سعی می کنن خودشونو زیر پرچم جایی پنهون کنن هم مارک بازن! حتی از اون نوع اول بدتر!
لم دادن به اسم دانشگاه های به اصطلاح معتبر و پزهای گاه و بیگاه، لم دادن به پست های مدیریتی و آن چنانی، لم دادن به مقدسات، لم دادن به تفکرات نابی که خودشان بهتر می دانند مالکانش کسان دیگری هستند!
خلاصه که اینجا همه ی ما یه پا مارک بازیم!
هرکی یه برچسبی گیر آورده و چسبونده به پیشونیش و توی عالم خودش داره کیف می کنه!
یکی برچسب فشن، یکی درس و دانشگاه، یکی پول و ثروت، یکی اصل و نسب، یکی دین و مذهب!!!
خلاصه خیال هردوتون تخت، اینجا همه مارک دارن، اصل جنسن!


ولی خداییشو بخواهین دلم هوای یه آدم تقلبی!!! کرده!
یه آدم غیرمارکدار!
یه نفر بی برچسب!
یکی که به چیزی و کسی و نامی لم نده، رو پای خودش واسه!

اینجا ما از اینا نداریم؛ شماها دارین؟
میشه اینبار که اومدین به خوابم برام یه دونه از این آدما پیدا کنید و سوغاتی بیارین؟
بوسمند و تشکرناک روی ماه هر دوتون

امضا
ندیده ی شما - فاطیما:)

  • فاطیما محمودیان

نظرات  (۱۷)

goft yaft minashavad gashteem maa
پاسخ:
گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست...
اوهوم..همه یه جورایی مارک دارن
نه به معنای برچسبی که رو آدما میذارن..یه تعلق، یه توقف تو سطح ادراک و خواستشون که به افراد ماهیت های نه چندان دوست داشتنی میده.
پاسخ:
من نه تعلق و دوس دارم و نه توقفو :(
  • نگاه کویر(همون یک عدد نگاه)
  • آدمای تقلبی چند تا دونه خدا میذاره روی زمین اونم برای نمونه...

    چقدر دلم تنگشونه...

    پاسخ:
    هعیییییییی ... :(
    خیلی م خوب:*
    پاسخ:
    چه خوب که پسند کردی مهربان جان:)
    خیلی عالی بود...
    کاش مارکمون رو خودش بزنه...
    پاسخ:
    ممنونم
    کاش ...
    خیلی مطلب قشنگی بود. یه سوال برام پیش اومد. منظوترون از "هردوتون" چیه؟ دقیقا یعنی کدوم دو تا؟
    پاسخ:
    ممنونم آقا عماد
    منظورم ننه حوا و بابا آدم بود :)
    بهتراست منفور باشی به خاطر چیزی که هستی تا محبوب باشی به خاطر چیزی که نیستی
    پاسخ:
    آفرین ...
    شیر خدا و رستم دستانم آرزوست
    پاسخ:
    ای جانم! امیرالمومنین!
    فقط حیدر، فقط حیدر امیرالمومنین است ...
    اینجا همه ی ما یه پا مارک بازیم! ...

    هوم ...
    شاید سه دفه خوندمش ! یا چآردفه !

    ما دربس در خدمت شما هسیم‌! هم فیک‌ایم‌! هم یه جاهایی یه جورایی مارک باز :))

    عرض ِ ارادت بانو ...

    پاسخ:
    یه ذره فکر کن ببین به دفعه ی پنجم نکشیده خدای نکرده ؟ :)
  • رادیومون(علی)
  • سلام...
    شنیدم روایتی رو که میگفت اکثر اهل الجنت البلهاء یعنی آدمهای ابله! البته ابله در زبان عربی یعنی ساده... یعنی همینهایی که مردم اونا رو ساده و فیک و بی مارک و این چیزا میدونن!!
    واسه همین آدم خیلی دلش آروم میشه...! حتی اگه همه بگن این چه قدر ساده س!!
    پاسخ:
    سلام متقابل

    آخ گفتین!
  • مریم درستی نادعلی
  • من بی مارک بی مارکم باور کن تقلبی تقلبی :)
    خوشم اومد من همین جور نوشتنو دوس دارم ساده نه مثل برخی دوستان خودشونو می کشن ادبی بنویسن آدم نمی فهمه چی گفتن 
    موفق باشی عزیزم 
    پاسخ:
    سلام مریم جان
    خوش اومدی :)
  • مریم درستی نادعلی
  • من بی مارک بی مارکم باور کن تقلبی تقلبی :)
    خوشم اومد من همین جور نوشتنو دوس دارم ساده نه مثل برخی دوستان خودشونو می کشن ادبی بنویسن آدم نمی فهمه چی گفتن 
    موفق باشی عزیزم 
    پاسخ:
    خوش اومدی بانوی بی مارک هم عصر من :)
  • محمد پورنفیسی
  • درود
    بر آدم و حوا هایی که بی نشانند

    اسممان انسان است ولی خودمان مانکن های مغازه ای که تازه متولد شده است.
    دست گردان غربی هایی که اجناسشان را می پوشیم ولی نمیدانیم که چه هستیم.
    زندگیمان مارک های عجیبی میخورد ولی مارک انسانیت نه.

    فکرمان خورده اند
    اعتقادمان را خورده اند
    فرهنگمان را خورده اند و ما ...

    به هر کجا رسیدیم نگفتند او کیست گفتند مدرکش چیست ؟ مدش چیست ؟
    ولی ندانستند دستانم چقدر پاک است ، بدون مد ، و شاید بدون مدرک
    ولی انسانیت به دور از مارک هستم.

    یا علی
    پاسخ:
    به به
    سپاس جناب پورنفیسی گرامی

    یا علی
    راستی مبارک وبلاگتون باشه :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • وبلاگ مبارک باشه . چه قلم زیبایی داری بانو لذت بردم 
    پاسخ:
    ممنونم
    هم بابت تبریک، هم تعریف :)
    وبلاگ مبارک باشه بسیار زیبا بود . میدونی مشکل اینه که مارکهای امروزی همه تقلبی شدن اونا که اصلی هستن کد یا شناسنامه دارن یا سفارشی زده میشن بدونه هیچ مارکی.
    پاسخ:
    ممنون از تعریف
    ــــــــــــــــــــــــــــــ

    اینم هست! ولی کلا مارک بده ...
    دوسش ندارم :(
  • ریحانه بانو
  • سلام
    دوس دارم وبلاگتو بانو
    سلام منو به ننه بابای محترم برسون :)
    یه چیزی! میگم این بی مارک بودن و تقلبی بودن باب نشه همه بخوان تقلبی بشن اونوخ تقلبی شدنم میشه یه جور مارکدار شدن!
    من که نیدونم مارکم انگاری چسبش خرابه نصفش چسبیده نصفش ور اومده :))))))
    پاسخ:
    سلام ریحانه بانو
    چشم
    حتما

    ممنون که سر زدی:)
    خوش اومدی بانو جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی